سیستم مدیریت آموزشی

مدیریت آزمونها
مدیریت روالهای ارزشیابی عملکرد هر یک از انواع کاربران
کارکردهای مدیریتی

تنظیم دوره، ثبت نام یادگیرنده، تخصیص دوره و گزارش میزان پیشرفت یادگیرنده

مدیریت اطلاعات و گزارشات
مدیریت اطلاعات و گزارشات، بر اساس نقش های تعریف شده

فصل مشترک یادگیرنده
صفحه ای که یادگیرنده با استفاده از شناسه شخصی و رمز عبور وارد سیستم مدیریت آموزش شده و منابع خود را مدیریت میکند

 

مدیریت منابع آموزشی

مدیریت شاگردان، کلاس ها ، دوره ها ، تمرینات، آزمون ها و …

مدیریت فراگیران
مدیریت فراگیران ، پیگیری پیشرفت و توانایی آنها در مجموعه فعالیتهای آموزشی

نقش های مدیر سایت

سیستم مدیریت آموزش artaLMS معمولا همه امکاناتی را که در یک سایت آموزشی باید باشد، دارد. مدیر سایت در یک LMS  می تواند.
رشته ها و درس های مختلفی ایجاد کنید ، معلم و شاگردان هر درس را مشخص کنید، سطح دسترسی معلمان و شاگردان به هر درس را تعین کنید
بدانید هریک از فراگیران چه زمانی و در چه ساعاتی وارد سایت شده و کدام درس ها را گذرانده است.
آمار کلی همه فعالیت های سایت را دریافت و تحلیل کنید.

 

 

به هریک نام کاربری و کلمه عبور جداگانه اختصاص دهید و کلاس های آنها را مشخص کنید
گزارش نهائی هر کلاس را از معلمان یا از خود سیستم دریافت کنید و تصمیم گیری نمائید.

به هریک نام کاربری و کلمه عبور جداگانه اختصاص دهید و درس های آنها را تعین کنید

نقش های معلم در lms

نقش دانش آموز در LMS

فرمت مختلف دروس

  • درس های مورد نظر را با فرمت های مختلف ویدئو و متن و صوت دریافت کنید.

رفع اشکال آنلاین

  • در انجمن های سایت ، اشکالات خود را مطرح کنید و جواب بگیرید

 

 

عدم نیاز به حضور در کلاس

  • در کلاس های دلخواهتان بدون نیاز به کلاس حضوری ثبت نام کنید

انتخاب یک LMS مناسب

برای غوطه ورشدن در درياي آموزش الکترونيکي ،خريدسيستم مديريت آموزشي يا به اصطلاح LMSضروري است. انتخاب صحيح يک سيستمِ مديريت آموزشي که متناسب بانيازهاي برنامه آموزشي سازمان ياموسسه موردنظر باشدبه تحقيق ، بررسي و شناخت سيستمهاي مختلف و قابليتهاي آنها نياز دارد ، چرا که انتخاب نادرست و عجولانه ،شکست برنامه آموزشي را در پي خواهد داشت. اين امر باتوجه به اينکه هر روزو هر هفته محصولات جديدي با قابليتهاي متفاوت به بازارآموزش الکترونيکي عرضه مي شوند ، بسيار دشوار است؛ محصولاتي که با عناوين (مرجع آموزشي) ، يک راه حل نهايي در سيستم (مديريت آموزشي ، تجربه )اي در آموزش ، يک راه حل کامل آموزش خصوصي از( راه دور) ،ابزار فناوري الکترونيکي الکترونيکي انقلابي و غيره از يکديگر تفکيک مي شوند و در پي تخصيص سهم بازار به محصولات خود هستند.
بنابراین، براي انتخاب سيستم LMS بايستي ابتدا نيازها کاملاً روشن و تبيين شده باشند و پس از آن ، بررسي شود که اين نرم افزار پاسخگوي تمامي نيازهاهست يا نه. نکته ديگر ، درنظرگرفتن ساختار IT مورداستفاده درسازمان ياموسسه است.براي اينکه سيستم مديريت آموزش انتخاب شده با ساختار IT هماهنگ و منطبق و از يکپارچگي در مراکز اصلي برخوردار باشد ، بايستي با همفکري کارشناسان برجسته مجموعه ، سيستم مناسب رابرگزيد.
با توجه به همه نکات مثبت آموزشهاي الکترونيکي و در عين حال به دليل مزاياي منحصربه فرد و انکارناپذير آموزشهاي رو در رو که در کلاسهاي درسي سنتي ارائه مي شوند ، سازمانها در عمل ترکيبي از دو روش آموزش سنتي و الکترونيکي را براي خود و فراگيران ، مناسب و بهينه يافته اند.
ميزان و چگونگي ترکيب روشهاي نوين آموزش الکترونيکي با روشهاي سنتي آموزش ، در سازمانهاي مختلف ، متفاوت است. همچنين سازمانها در چهارچوب محدوديتهاي زماني و بودجه اي خود راهکارهاي متفاوتي براي انتخاب سيستم آموزش الکترونيکي مورد نياز خود شامل LMS و محتواي آموزشي در پيش مي گيرند.
در پايان متذکرمي شويم که همکاران ما در شرکت نرم افزاری آرتا وب گستر آماده ارائه مشاوره رایگان خدمت عزیزانی که در این حیطه نیازمند راهنمایی هستند میباشد .